0

מספרה וטיפוח לחיות מחמד

הזמינו תור למספרה שלנו וקבלו תספורת מיוחדת לחיית המחמד שלכם!

    תספורת לכלב

    ספר כלבים בחיפה

    תפקידו של ספר כלבים בחיפה הינו משמעותי ויכול בהחלט להיות זה שישמור על מצבו הבריאותי התקין של הכלב ויאפשר לו ליהנות גם מימי הקיץ החמימים מבלי לסבול מעומסי החום הכבדים. "ציפורים בראש" פעילים בתחום משנת 2004 לכל אורך השנים מקפידים על הענקת השירות המקצועי ביותר והטיפולים המתקדמים ביותר שדואגים לבעלי החיים שלכם.

    איך בוחרים ספר כלבים בחיפה?

    בשעה שאתם מחפשים אחר ספר כלבים בחיפה, חשוב לזכור כי הבחירה שלו צריכה להיות מבוססת על הדגשים הבאים:

    • ניסיון ומקצועיות – חשוב לוודא כי אתם בוחרים בשירותיו של ספר מקצועי ומנוסה. כך שהוא יוכל להתמודד בהצלחה גם עם הכלבים אשר לא ששים לקראת התספורת התקופתית שלהם.
    • ניקיון ואסתטיקה – מספרות לבעלי חיים חייבות לשמור על סדר וניקיון, זאת לאור העובדה כי פעולה פשוטה וחיונית זו שמה את בריאותו של הכלב במקום הראשון ובעתיד בהחלט תוכל למנוע מחלות וזיהומים שונים. מעבר לכך, מספרה נקייה היא פשוט מקום נעים הרבה יותר לשהייה.
    • טיפולים משלימים – ספר כלבים בחיפה לרוב יוכל להעניק בעבורכם שירותים נוספים וחשובים אשר יהיו משמעותיים לטיפוח ולאחזקתו של הכלב שלכם. זאת לרבות, בדיקת קרציות, הסרה של קשרים בפרווה, ניקוי אוזניים, חפיפה ועוד…
    • יחס אישי וחם – בשעה שמדובר על הטיפולים אשר מוענקים לבעלי החיים האהובים עלינו, יהיה עלינו להיות בטוחים כי פנינו למקום מקצועי אשר יוכל לספק את השירות האדיב והיחס החם ביותר, זאת מתוך אהבה והערכה כלפי בעלי החיים.

    שירות איכותי ללא התפשרות

    "ציפורים בראש" מבינים כי הטיפול והטיפוח בבעלי החיים שלנו, בין אם מדובר בכלבים או חתולים, הינו חיוני ואף יוכל לסייע להימנע מבעיות בריאותיות שונות. על כן, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולספק את השירות המקצועי והמנוסה ביותר על מנת שגם בעל החיים יעבור חוויה נעימה. צרו קשר עוד היום ונשמח לענות על כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.

    חנות חיות מחמד בחיפה

    מספרה לכלבים בחיפה

    במידה ואתם מחפשים אחר מספרה לכלבים בחיפה, הרי שהגעתם למקום הנכון. "ציפורים בראש" ישמחו לעמוד לשירותכם ולספר את התספורות המפנקות ביותר בעבור חברכם הפרוותי. אנו פעילים בתחום מזה 15 שנה ופועלים מתוך הערכה ואהבה רבה לבעלי החיים. הצוות המקצועי של המקום יוכל להעניק לכלבכם תספורת, חפיפה וחבילה כוללת של טיפוח. צרו קשר עוד היום וגלו את כל הפרטים אודות כלל השירותים אשר נוכל להעמיד לרשותכם.

    אילו שירותים תוכל להציע לכם מספרה לכלבים בחיפה?

    מספרה לכלבים בחיפה הינה מקום שר מופעל לרוב על ידי צוות עובדים מנוסים אשר בעלי גישה מיוחדת לבעלי החיים. הצוות יעניק מגוון של טיפולים בצורה המקצועית ביותר, זאת תוך שמירה על רוגע של הכלב ומבלי לגרום לו לפגיעה כלשהי. בין השירותים אשר תוכלו לקבל במספרה, ניתן למצוא גם את התחומים הבאים:

    • תספורת רגילה
    • תספורת גזע
    • פן
    • מקלחת
    • הברשה
    • הסרת קשרים
    • גזירת ציפורניים
    • ועוד…

    השירותים המגוונים הללו יהיו אלו אשר יוכלו למעשה להבטיל את התחזוקה והטיפוח היעילים ביותר בעבור החבר הפרוותי והנאמן שלכם. וודאו כי המספרה בה אתם בוחרים תוכל להציע את כל השירותים להם אתם זקוקים, כך שלא תאלצו להתרוצץ בין מספר מקומות בניסיון לצבור את כל הטיפולים בהם אתם מעוניינים.

    טיפול מקצועי ומפנק

    הצוות המקצועי של "ציפורים בראש" ישמח לעמוד לרשותכם ולספק בהמון אהבה את הטיפול והתספורת המרשימה והמפנקת ביותר. צרו קשר עוד היום ותוכלו ליהנות כבר עכשיו מהשירות האיכותי ביותר בתחום אשר יוכל גם להמליץ על התדירות הרצויה של תספורות וחפיפות, זאת בהתאמה מלאה לגזע הכלב וסוג הפרווה שלו.

    הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המספרה עוד היום וליהנות ממגוון רחב של שירותים מעבר לתספורת לכלב או לחתול. "ציפורים בראש" מעניקים לכם גם את שירותיה של חנות חיות, זאת תוך אספקה במשלוח עד לבית הלקוח של מוצרי מזון, ציוד, אביזרים ותכשירי טיפוח שונים.

    מספרה לחתולים בחיפה

    "ציפורים בראש" מציעים לכם את הטיפול המקצועי והאמין ביותר לחתול שלכם. תוכלו לבקר בחנות או ליהנות משירותי מספרה לחתולים בחיפה. כך או כך, אין ספק כי תוכלו למצוא כאן את המענה המדויק...

    המשך קריאה

    מספרות לכלבים בחיפה

    אם אתם בעלי כלבים, מספרה לכלבים בחיפה היא משהו שאתם זקוקים לו כל השנה. בקיץ כדי לדלל את הפרווה הסמיכה ולספר את הכלב ובחורף על-מנת לשטוף את הכלב ולהעניק לו מראה אסתטי. ציפורים בראש היא אחת ממספרות הכלבים המובילות בארץ, עם רמת שירות ומקצועיות חסרות תחליף. כל התספורות בה מתבצעות על-ידי ספרי כלבים מקצועיים ובאווירה נינוחה ושמחה. פנו למספרה לכלבים ותוכלו ליהנות משירות מעולה עבור החבר הכי טוב שלכם.

    פנו עכשיו למספרה לכלבים מקצועית ואיכותית

    אם אתם מחפשים מספרה לכלבים בחיפה, ציפורים בראש תשמח לארח אתכם ואת הכלב שלכם. מדובר במספרה מקצועית המעניקה שירות לכל כלבי חיפה והסביבה, עם תספורות וטיפולי היגיינה ברמה הגבוהה ביותר. היחס של צוות המספרה נעים ומכבד והאבזור והתכשירים הנמצאים בה נחשבים למתקדמים ביותר בתחום. התוצאה היא כלב מטופח ומאושר ובעלים מרוצים.

    מספרה לכלבים בחיפה – למה לא לספר בעצמנו?

    • תספורת כלבים אולי נראית לכם כמו עניין פשוט, אבל למעשה זו הרבה עבודה והיא צריכה להיות כמה שיותר מדויקת. אם תנסו לספר את הכלב בעצמכם, אתם עלולים ליצור קרחות בפרווה ומראה לא אחיד. כל זה נכון על אחת כמה וכמה בתספורות לפני תחרויות ותספורות מותאמות גזע, שצריכות להיות לא פחות ממושלמות ורק איש מקצוע יכול לבצע אותן.
    • אם הכלב שלכם לא אוהב להסתפר, יהיה לכם מאוד קשה לספר אותו בעצמכם והוא עלול אפילו להשתולל ולפגוע בעצמו או בכם. ספר כלבים מקצועי יודע לטפל גם בהיבט הרגשי-התנהגותי של הכלב ולבצע את הטיפול בצורה נעימה ומרגיעה.
    • מספרה לכלבים בחיפה כוללת ציוד מקצועי וחומרי היגיינה שיתכן ואין לכם בבית.
    • אם ניסיתם פעם לספר כלב בבית, אתם בוודאי יודעים באילו כמויות של פרווה מדובר. אפילו בדילול פרווה שגרתי, הבית שלכם עלול להתלכלך מאוד ותמצאו את עצמכם רודפים אחרי הפרווה המיותרת עם שואב אבק ומטאטא. במספרה מקצועית כל הטרחה הזו נחסכת מכם. אתם מקבלים בחזרה כלב יפהפה עם פרווה נעימה ומסודרת והולכים הביתה בזמן שאת כל הניקיונות מישהו אחר עושה.

    כיצד נמצא מספרה לכלבים בחיפה?

    • ביקור ראשוני – תמיד כדאי לבקר בעצמכם במספרה לפני שאתם מגיעים עם הכלב שלכם. וודאו שהיא נקייה ומסודרת, כזו שתשרה על הכלב תחושה נעימה ורגועה. מעל לכל, בדקו שהעובדים במקום הם בעלי גישה טובה לבעלי חיים.
    • ביצוע סקר שוק – במטרה למצוא מספרה לכלבים בחיפה שתבצע את העבודה בצורה המקצועית ביותר, כדאי לבצע סקר שוק באינטרנט ובקרב חברים וקרובי משפחה בעלי כלבים שנזקקו לשירותי מספרה בעבר, ויוכלו להמליץ לכם על המקום שסיפק להם את השירות הטוב ביותר.
    • מקצועיות – לא תאמינו כמה חובבניים ניתן למצוא בתחום, אל תתפתו למחיר הזול והנגישות. ספר לא מקצועי עלול לגרום נזק עצום לכלב שלכם; שימוש בחומרים מסוכנים ולא מאושרים, חוסר ידע ומקצועיות וכשלון בתקשורת עם הכלבכם. כל אלו יכולים להותיר נזקים שלא שווים את המחירי
    • מתי מסתפרים? – בדרך כלל, הזמן הטוב ביותר לתספורת הוא לפני הקיץ, אך בכל שאר הזמן חשוב להיות מודעים לכלב ולשפת הגוף שלו; אם הוא תזזיתי מידי ומתגרד בלי סוף.

    מספרת כלבים בחיפה מחירים מנצחים

    הכלב שלנו הוא החבר הכי טוב שלנו הוא הילד הפרוותי האהוב שלנו. אחריות גדולה מוטלת על בעלי הכלבים; החל ממזון איכותי, שלושה טיולים ביום וביקורים שגרתיים אצל הווטרינר. וכמובן, לא נשכח את הביקור במספרה! בחירת מספרה לכלבים בחיפה עלולה להתגלות כמשימה לא קלה, מפאת כמות המספרות הפועלות בכל עיר, המגוון הרחב עלול לבלבל.

    ציפורים בראש הינה חנות לבעלי חיים הפועלת בחיפה כבר משנת 2004, ומאז צברה ניסיון רב ושורת לקוחות חוזרים שיודעים שכאן, יוכלו לקבל את היחס הטוב ביותר לחתולים והכלבים שלהם.

    ציפורים בראש – יחס אישי וחם לכל כלב

    אם אתם שמים לב שהכלב מתגרד יותר מידי לאחרונה, שהוא חסר שקט, ואולי פשוט מדובר בתקופה של לפני הקיץ – כנראה הגיע הזמן להעניק לו תספורת! אנחנו בציפורים בראש נדאג לכלבכם לתספורת מרעננת תוך מתן יחס אישי ומקצועי, באווירה רגועה ונינוחה.

    מדוע כדאי לקחת את הכלב אל מספרת כלבים בחיפה?

    • כלב רגוע יותר – לעיתים, פרווה ארוכה מידי עלולה לגרום לאי נוחות לכלב; גירודים, קשרים, ועוד. ביקור במספרה יהפוך אותו לרגוע יותר ונעים יותר, ומשתף פעולה עם הסביבה.
    • בעלים רגוע יותר – הבגדים, הספה והמיטה כבר לא מתמלאים בפרווה. נעים יותר ללטף את הכלב שכן הוא לא משיל יותר פרווה עם כל ליטוף – לאחר התספורת התקשורת ביניכם תהיה טובה יותר.
    • גילוי נגעים – לא תמיד אנו מבחינים כאשר לכלב שלנו מפריע משהו. במידה וחלילה הכלב נפצע או נדבק בפטרייה, הסיכוי לגלות את הנגעים יהיה גדול יותר בעת הביקור במספרה וסילוק השיער העודף.
    • בית נקי – לא משנה עד כמה אתם אוהבים את הכלבים שלכם (ואנחנו בטוחים שאתם אוהבים אותם מאוד), אין דבר מרגיז יותר מאשר לנקות את הבית בכל יום. לאחר התספורת כבר לא תצטרכו לרדוף אחר כמויות השיער הגדולות ברחבי הבית, מכיוון שהן פשוט לא יהיו קיימות.
    • מגע – כלבים זקוקים לאינטראקציה שוטפת; במספרה יקבל הכלב שלכם תשומת לב גם מידי איש המקצוע שיבצע את התספורת, וגם ממכם כשתשבו לידו ותעודדו אותו.

    ספר כלבים מומלץ בחיפה

    בתי אב רבים בחיפה החלו לצרף למשפחה חבר פרוותי על ארבע. כלבים הם לא רק החברים הכי טובים שלנו, כידוע, הם גם לא פחות מילדים הזקוקים לתשומת לב מתמדת ולטיפול מסור. בין הטיולים היומיים והמזון האיכותי שאנו מעניקים להם, כדאי לקחת את הכלב מידי פעם אל ספר כלבים בחיפה שידאג לפרווה שלהם בימי הקיץ החמים, ובמקרים נוספים בהם הכלב מתגרד ומשיל יותר מידי פרווה ברחבי הבית שלנו, עד שאנו כבר לא עומדים בקצב הניקיונות.

    מספרת כלבים מומלצת בחיפה

    כיום, רבים מודעים לכך שתספורת לכלבים האהובים אינה רק טרנד חולף. מדובר בצורך בריאותי החיוני לכל כלב! בחיפה, בהתאם לכמות התושבים שהכניסו לחייהם חבר פרוותי חדש, פועלות מספרות כלבים רבות. אך כמובן, אנו נרצה להביא את כלבנו אל מספרת כלבים בחיפה הטובה ביותר הפועלת בעיר!

    ציפורים בראש הינה מספרת הכלבים המובילה בעיר, ומלבד שירותי המספרה מעניקה גם שירותי ייעוץ, סוגים שונים של מזון לכלבים וחתולים, ועוד.

    זכרו שמדובר בצורך בריאותי חיוני, ולא רק בטרנד

    ציפורים בראש הינה חנות לבעלי חיים בחיפה, המציעה שירותים מגוונים לבעלי החיים ובעליהם; החל משירותי מספרה, מזונות בריאותיים וייעוץ מקצועי. אנו מזמינים אתכם ואת החברים הכי טובים שלכם לשעה של פינוק שהוא גם בריאות.

    כיצד ספר כלבים בחיפה יוכל להועיל לנו ולכלבנו?

    ספר כלבים בחיפה שיבצע את עבודתו נאמנה, יועיל לא רק לכלב שלנו, אלא גם לנו:

    פרווה ארוכה מידי תגרום לכלב לאי נוחות; חום, גירודים, קשרים ועוד. ספר מקצועי יעניק לכלבנו טיפול מקיף ומסור שישאיר אותו רגוע ונינוח.

    לאחר הביקור במספרה, הבעלים כבר לא יצטרך להתמודד עם ערימות פרווה המפוזרות בכל הבית ומלכלכות את הבגדים, המיטה והרהיטים ויוכל להעניק את מלוא תשומת הלב לכלבו האהוב.

    קיצור הפרווה יעזור לנו לגלות נגעים בעור הכלב; פטריות, פצעים וכו' במידה וחלילה נגרמו כאלה.

    הכלב יקבל תשומת לב מלאה גם מהספר המומחה בתקשורת עם כלבים, וגם מאיתנו בעת שנשב לידו כל זמן הביקור, ונהיה חלק מהחוויה שלו במספרה.

    ציפורים בראש – יחס אישי לכל כלב!

    חנות ציפורים בראש הוקמה בשנת 2004 בחיפה, ומאז פועלת במטרה להעניק יחס אישי ומקצועי לכל בעלי הכלבים והחתולים, וחיות המחמד שלהם כמובן, תוך שימוש במכשור המקצועי ביותר ומכירת המזון האיכותי ביותר בשוק. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו:

    • מזון איכותי לבעלי חיים.
    • ציוד ואביזרי פנאי ומשחק נלווים לחתולים וכלבים.
    • חומרי הדברה.
    • תכשירי טיפוח בריאותיים.
    • תוספי מזון, וויטמינים וחטיפים.
    • ייעוץ מקצועי.
    • משלוחים עד בית הלקוח.

    מספרת כלבים בחיפה – כי טיפוח היא לא מילה גסה

    בתור בעלי כלבים, אשר מהווים חלק בלתי נפרד ממשפחתנו, הרי שאנו נהיה מעוניינים להעניק לכם את הטיפוח הטוב ביותר, זאת לרבות אוכל איכותי, חטיפים טעימים ובריאים, הטיפול הוטרינרי היעיל והמקצועי ביותר וכמובן תספורת מרשימה שתהפוך את חייו של הכלב לנעימים הרבה יותר.

    בעוד שבעבר התספורות נועדו אך ורק להקל על הכלב מפני החום או להסיר קשרים סבוכים במיוחד, הרי שנוכל לראות כי כיום, מספרת כלבים בחיפה יכולה לספק בעבורכם את התספורות המרשימות ביותר, כך שכל ראש יסתובב אחריכם בגינת הכלבים או בטיול השכונתי הקבוע.

    חיפה יכולה להציע בעבורכם שירותים מקצועיים שונים בעבור אחזקה נוחה וטיפוח של הכלבים שלכם. זאת בין אם מדובר על אספקה עד הבית של מזון איכותי ובריא או אפילו תספורת שעתידה להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם.

    מספרת כלבים בחיפה

    בחירתה של מספרת כלבים בחיפה חייבת לקחת בחשבון את הניסיון והמקצועיות של העובדים בה. "ציפורים בראש" פעילה בתחום עוד משנת 2004 ועד היום העניקה את שירותי לאינספור לקוחות מרוצים אשר ישמחו להמליץ על המקום ומקפידים לחזור אליה על מנת לתחזק את שגרת הטיפוח של הכלב או החתול. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהפיק את התספורות המרשימות והיפות ביותר אשר יהיו מפנקות גם בעבור הכלב, הן בימי החורף הקרירים והן בימי הקיץ הלוהטים.

    התאמה מדויקת של תספורת לכלב

    בדיוק כמו שהיינו רוצים כי התספורת החדשה שלנו תהיה נוחה ואופנתית, כך גם נהיה מעוניינים כי התספורת של החבר הפרוותי והנאמן שלנו תהיה נוחה גם לו. "ציפורים בראש" מקפידים על התאמה מדויקת של התספורת לצרכיו של הכלב, זאת תוך לקיחה בחשבון של גזע הכלב, סוג הפרווה, עונת השנה ועוד. הצוות המקצועי שלנו שם דגש על ביצוע של עבודה מדויקת וברמה הגבוהה ביותר, זאת על מנת להעניק לכלב שלכם את התספורת המרשימה והמפנקת ביותר.

    מספרה לכלבים בחיפה ציפורים בראש

    קנייה בטוחה