0

מספרה וטיפוח לחיות מחמד

הזמינו תור למספרה שלנו וקבלו תספורת מיוחדת לחיית המחמד שלכם!

    סוגי מזון לכלבים וחתולים

    גידול חיות באופן כללי וכלבים וחתולים בפרט היא איננה משימה פשוטה, אך מספקת למדי. טיפול בחיות אלה דורש הכנת מקום ראוי לשינה, דאגה לעשיית צרכים (בין אם מדובר בארגז חול או יציאה לסיבוב), ריסוס, חיסון, תספורת וכמובן – אוכל ומים. לצערנו, מרבית האנשים המגדלים כלב או חתול בביתם אינם מכירים בסוג האוכל האמיתי לו הוא זקוק וכי תמונה של כלב או חתול (בהתאמה) על האריזה, מספקת את בעלי החיה כי מבחינתם מדובר באוכל מתאים.

    זה לא אנחנו – זה המחקרים:

    מחקרים מוכיחים כי כלבים אשר ניזונים במהלך חייהם משאריות אוכל של בני אדם נפטרים בגיל צעיר יותר. על כן, האכלת בעל החיים שלנו באוכל איכותי ומותאם לסוגם הוא עניין קריטי וחשוב מאין כמוהו.

    איכות המזון:

    בדיוק כמו שבני האדם זקוקים לתזונה נכונה ואכילת אוכל טעים אך גם בריא ומזין, כך גדולה החשיבות בהאכלת הכלבים והחתולים שלנו במזון המותאם להם.

    האוכל צריך להתאים לסוג החיה, לגזע, לשלב ההתפתחותי שלה, נתונים משתנים (כמו מחלה או קיבה רגישה) והמרכיבים התזונתיים כך למשל גורי כלבים זקוקים לכמויות גדולות של ויטמינים, פרוטאין, שומן ומינרלים המסייעים להתפתחותם. כיום, ניתן לראות חברות המייצרות אוכל המותאם במיוחד לגורים וזאת בשל קיבתם הרגישה.

    כלבים וחתולים שלא יקבלו את המזון המתאים עבורם יהיו בעלי סיכון מוגבר להתפתחות מחלות, אנו בציפורים בראש בראש קטי זלצמן נשמח לסייע לכם בבחירת אוכל מתאים לכלבים ולחתולים שלכם. ברשותנו, מגוון רחב של סוגי אוכל לכלבים וחתולים, חטיפים וציוד נוסף המשמש לטיפול שהוא מכיל.

    הרגישה והשונה מכלבים בוגרים וכמות האנרגיות אותה הם צורכים.

    תפקוד לקוי, מוות מוקדם, פרווה שאינה גדלה ומטופחת כראוי ואף נשירה ועוד.

    וגידול בעלי החיים. צרו עמנו קשר כבר היום לקבלת עזרה וייעוץ בחינם.

    חנות חיות מחמד בחיפה

    חיפה מאוהבת בחיות המחמד שלה. כיום רבים מתושבי חיפה מגדלים ביתם כלב או חתול אחד לפחות שהחליטו לאמץ. מכאן שניתן בקלות למצוא חנות חיות מחמד בחיפה שתיתן לכם שירותים עבור חיות המחמד...

    המשך קריאה
    מזון לחתולים בחיפה

    החתולים הם בהחלט מתוקים כדוריים ומתלטפים בהנאה, אך חשוב יחד עם זאת לזכור כי החתולים שייכים למשפחת בעלי החיים הטורפים, כך שמזונם של החתולים מבוסס על בשר. אם אתם גרים בחיפה והסביבה ...

    המשך קריאה
    תספורת לשיצו

    מחפשים אחר מקום שיבצע תספורת לשיצו? הגעתם לכתובת הנכונה. "ציפורים בראש" מתמחים בהענקת תספורות מקצועיות לכלבים וחתולים ועל ידי כך ליצור את המראה הנקי והמטופח ביותר בעבור החבר הקטן והפרוותי שלכם. האהבה...

    המשך קריאה

    קנייה בטוחה