0

מספרה וטיפוח לחיות מחמד

הזמינו תור למספרה שלנו וקבלו תספורת מיוחדת לחיית המחמד שלכם!

    מוצרים

    שירותי המקצועיים של חנות "ציפורים בראש" עומדים לרשותכם בכל עת. זאת על מנת לספק בעבורכם את המענה המקצועי והיעיל ביותר לכל צורך שיתעורר, שלכם או של בעל החיים שלכם. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם החנות וצוות העובדים המנוסים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המדויק ביותר בעבור כל שאלה שעשויה להתעורר בנושא.

    קנה עכשיו

    טיפוח

    "ציפורים בראש" ישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת ולספק את הייעוץ והעזרה המקצועית בכל הנוגע לטיפוח וטיפול בבעלי החיים הביתיים. זאת לצד העובדה כי בחנות ניתן יהיה לרכוש את המזון המזין והבריא ביותר, חטיפים טעימים, מוצרי טיפוח וציוד ואביזרים נוספים לכלב ולחתול.

    קנה עכשיו

    המוצרים הנמכרים ביותר

    לכל המוצרים

    גוסבי לייף מזון לגורי כלבים 3 ק"ג

    חברת גוסבי פיתחה פורמולה ייחודית לגורי כלבים המשלבת בשר עוף כרכיב ראשון בעל נעכלות גבוהה במיוחד (90%). עם 30% חלבון (כרבע ממנו מגיע מדג הסלמון)...

    100.00

    גוסבי לייף מזון לגורי כלבים 15 ק"ג

    חברת גוסבי פיתחה פורמולה ייחודית לגורי כלבים המשלבת בשר עוף כרכיב ראשון בעל נעכלות גבוהה במיוחד (90%). עם 30% חלבון (כרבע ממנו מגיע מדג הסלמון)...

    250.00

    אקסלוסיב גוסבי עוף ודגי ים לכלבים בוגרים מגזע קטן 2 ק"ג

    מזון אולטרה פרימיום איכותי, לכלבים מגזעים קטנים מגיל שנה ומעלה. חב' גוסבי פיתחה נוסחה מושלמת המספקת מענה לכל הכלבים הרגישים לחלבון צמחי שמקורו בדגנים. המזון מתאפיין ברכיביו...

    109.00

    אקסלוסיב גוסבי לגורי כלבים עוף ודגי ים לגזע קטן 2 ק"ג

    מזון אולטרה פרימיום איכותי, לגורי כלבים מגזעים קטנים עד גיל שנה. חב' גוסבי פיתחה נוסחה מושלמת המספקת מענה לכל הכלבים הרגישים לחלבון צמחי שמקורו בדגנים. המזון מתאפיין...

    109.00

    המוצרים של ציפורים בראש

    לכל הקטגוריות

    חנות חיות בחיפה

    ציפורים בראש הינה חנות חיות בחיפה אשר מעניקה את שירותיה החל משנת 2004. חלק משירותיו של המקום כוללים גם מספרה לכלבים וחתולים. כאן תוכלו למצוא מבחר גדול של תכשירי טיפוח, תוספי מזון, חטיפים, ויטמינים לכלבים וחתולים. החנות מקפידה על הענקת השירות האדיב והמכבד ביותר לכל לקוח, בין אם מדובר באדם, חתול או אפילו כלב.

    חנות חיות באזור חיפה עם יחס אישי וייעוץ מקצועי

    אימוץ של כלב או חתול כרוך באתגרים רבים, כך שאין ספק כי עזרתה של "ציפורים בראש" תוכל לאפשר לכם לאמץ טיפים והמלצות שיהפכו את גידול בעל החיים האהוב עליכם לפשוט ונוח הרבה יותר. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק את הייעוץ המקצועי ביותר בתחום והיחס האישי שיזהה בצורה מדויקת את הצרכים שלכם ויספק בעבורם מענה מתאים.

    חנות חיות בחיפה קרית אליעזר

    במידה ואתם מחפשים אחר חנות חיות בחיפה קרית אליעזר, הרי ציפורים בראש היא הכתובת הנכונה בעבורכם. החנות ממוקמת בלב השכונה השקטה והנינוחה הזו ומספקת את שירותיה המקצועיים בעבור כל המעוניין, זאת לרבות אספקת מזון לחיות וציוד נלווה מתאים לצד תספורת ורחצה אשר מתבצעים על ידי הצוות המקצועי והמנוסה של המקום. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל הניתן על מנת להפוך את חווית הרכישה שלכם בחנות לנעימה ונוחה הרבה יותר.

    חנות חיות בחיפה קרית אליעזר שתמיד כיף לבקר בה

    אין תחושה נפלאה יותר מאשר חזרה הביתה בסיומו של יום עבודה ארוך ומעייף ולגלות כי הכלב שלכם לא מפסיק לקשקש בזמן משמחה או שהחתול מתחיל לגרגר בהתלהבות ופשוט מתעקש על ליטופים, כאן ועכשיו. על מנת להעניק לבעלי החיים האהובים שלנו את הטיפול הטוב ביותר יהיה עלינו לוודא כי אנו פונים אל חנות חיות בחיפה קרית אליעזר אשר תוכל לספק בעבורנו את כל המוצרים השונים להם אנו זקוקים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. כל זאת בקרבה מקסימלית לבית ובעת קבלת יחס אישי ושירות אדיב ומקצועי בכל שלב.

    בחירה בחנות חיות אשר ממוקמת בקרבה לביתכם היא תמיד רעיון טוב, ואכן נוכל לראות כי החנויות הללו מעניקות יחס אדיב ואישי בעבור כל לקוח. כך שבמידה ואתם מעוניינים במקום אשר יזכור אתכם ואת בעלי החיים שלכם ויעניק לו את היחס האישי והאוהב ביותר, בחרו בחנות החיות השכונתית שלכם ותוכלו לזכות במקום שאכפת לו מכם ותמיד כיף לבקר בו.

    חנות חיות שמציעה לכם שירותים מיוחדים 

    לעיתים, נוכל למצוא חנות חיות אשר מעבר לשירותים הרגילים יכולה להעניק בעבור בעלי החיים האהובים והמתלטפים שלנו ערך מוסף. כך היא "ציפורים בראש", אשר בין היתר מעניקה שירותי מספרה על ידי אנשי הצוות המקצועיים והמנוסים ביותר. צוות המקום פועל מתוך אהבה לבעלי החיים ורצון להעניק לכם את הטיפוח הטוב ביותר. זאת לצד המזון האיכותי מכל, החטיפים והפינוקים הטעימים ביותר.

    חנויות בעלי חיים חיפה והסביבה

    כל בעל כלב או חתול יודע שפשוט אי אפשר בלי חנויות בעלי חיים חיפה. בחיפה יש מגוון חנויות בתחום וחשוב לקנות אך ורק מהאיכותיות ביותר. למשל, אחת מהחנויות האלו היא ציפורים בראש, המוכרת מגוון עצום של מזונות איכותיים לכלבים וחתולים. בנוסף, ניתן למצוא במקום מספרה מקצועית לכלבים וחתולים. זוהי ההזדמנות שלכם להעניק חום ואהבה לכלבים ולחתולים שלכם, באמצעות מזון בריא וטעים וטיפולי טיפוח, רחצה ותספורת.

    אל תחפשו רחוק. חנויות בעלי חיים בחיפה הן בדיוק עבורכם

    אם הגיע הזמן להזמין אוכל לכלב, חול לחתול או מקל דבש לאוגר, אל תחכו. אם תמתינו עם ההזמנה שלכם אתם עלולים לגלות ברגע האחרון ששכחתם לקנות מזון וציוד והותרתם את בעלי החיים האהובים שלכם רעבים ומשועממים. לכן הימנעו מהמצב הזה והזמינו כבר עכשיו כל מה שאתם צריכים.

    חנות חיות בקרית אליעזר

    אם אתם מחפשים חנות חיות בקרית אליעזר, כדאי לבחור בחנות איכותית. חנות כזו תוכל להציע לכם מבחר של מזונות עשירים ובריאים עבור חיית המחמד שלכם. אחת החנויות הבולטות בתחום היא ציפורים בראש – חנות חיות ומספרת כלבים. בחנות תמצאו את המזון הטוב ביותר עבור הכלב או החתול שלכם, כולל מזון רפואי ומועשר. בנוסף, קיימת במקום מספרת כלבים מקצועית לתספורות גזע, תספורות רגילות וטיפולים לניקוי וטיפוח הפרווה.

    חנות חיות בחיפה קרית אליעזר – ציפורים בראש

    כאמור, ציפורים בראש היא חנות חיות בקרית אליעזר בה תוכלו ליהנות מכל העולמות. מכיוון שבכל הנוגע לחיית המחמד שלכם אין מקום לפשרות, חשוב לבחור בחנות עם צוות איכותי שיוכל להעניק לכם שירות סבלני ואדיב ולכוון אתכם אל עבר הבחירה הטובה ביותר, בעיקר בתחום המזון. ציפורים בראש היא בדיוק החנות הזו משום שחלק בלתי נפרד מהשירות שניתן בה הוא ייעוץ מקצועי לגבי בחירת המזון, האביזרים וכדומה.

    חנות לחיות מחמד בחיפה

    עבור בעלים של חיות מחמד המתגוררים בחיפה, חנות לחיות מחמד בחיפה היא חיונית בדיוק כמו סופר. לכן, חשוב לבחור חנות איכותית שיהיו בה את כל היתרונות של חנות לחיות מחמד. ציפורים בראש היא אחת מחנויות החיות המובילות באזור חיפה. במקום תמצאו מבחר מזונות לבעלי חיים ומספרת כלבים וחתולים מקצועית. זה הזמן לבחור בחנות הטובה ביותר בחיפה, למען הבריאות והאושר של חיות המחמד האהובות.

    חנות חיות מחמד בחיפה מומלצת

    מי שמתעניין בנושא של חנות לחיות מחמד בחיפה, ימצא לא מעט אפשרויות. אולם, חשוב לציין כי לא כל החנויות אחידות ברמתן. יש כאלו עם מבחר דל של מזונות ומוצרים ויש כאלו עם מבחר גדול וצוות מקצועי היודע לייעץ לכל לקוח בהתאמה אישית. ציפורים בראש היא אחת מחנויות חיות המחמד המובילות בחיפה ולכן אם אתם זקוקים לחנות מקצועית, מוכרת ואמינה, זהו המקום האידיאלי עבורכם. מעבר למגוון מזונות לכלבים וחתולים, תמצאו במקום גם מספרת כלבים מקצועית לתספורות עבור כל סוגי הכלבים, באווירה רגועה ונעימה.

    חנות מזון לחיות חיפה

    רוצים לרכוש מזון לחיות חיפה ולדעת שקניתם בצורה חכמה? חשוב לכם שהמזון יהיה כמה שיותר איכותי? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי אם יש משהו שישפיע על בריאות חיית המחמד שלכם, זו השאלה מה היא אוכלת. לכן כדאי שתכירו עוד היום את חנות "ציפורים בראש", כי כאן תוכלו למצוא סחורה איכותית שתעזור לכם לגדל באהבה את הכלב או את החתול שאימצתם. החנות קיימת כבר משנת 2004 ולכן תוכלו להיות בטוחים שכל מי שעובד כאן מגיע עם ניסיון והרבה אהבה לתחום, אז למה שלא תתקשרו לבצע הזמנה עוד היום?

    חנות ציוד ומזון לחיות מחמד בחיפה

    על אף העובדה כי עקבתם אחר כל החוקים והדגשים, אתם עדיין עשויים לגלות כי יהיה עליכם לבחון מספר סוגים של מזון לחיות. זאת לאור העובדה כי ישנו פקטור נוסף אשר תוכלו לגלות אותו רק בדיעבד והוא הטעם האישי של בעל החיים שלכם וההשפעה הייחודית של האוכל גופו.

    חנות חיות בחיפה קרית אליעזר – מה אפשר לקנות במקום כזה?

    אם זו הפעם הראשונה שאתם מגדלים חיית מחמד, טבעי שלא לגמרי תדעו למה אתם צריכים בכלל חנות חיות בחיפה קרית אליעזר ואיזה סוג של מוצרים תצטרכו לקנות. האמת היא, שזה תלוי בגיל הכלב וגם בגזע שלו, אך באופן כללי ניתן לראות שכלבים זקוקים ללא מעט פרטים, כמו לדוגמא:

    • מזון עשיר, משביע ובריא
    • משחקים מסוגים שונים, כולל משחקי נשיכה אם מדובר על גור
    • אביזרים כמו קולרים, רצועות וכדומה
    • חומרים שונים להדברת קרציות ופרעושים

    לכן, אם אתם יכולים לקנות הכול באותה חנות חיות, למה שלא תעשו זאת? זה הרבה יותר נוח מאשר לפנות בכל פעם לחנות אחרת ולכן רצוי לבדוק מה מציעה החנות שאליה אתם פונים. בנוסף, כדאי מאוד לברר שיש סוגים שונים של מזון לכלבים בחנות, כי זה ידוע שגם כלבים עלולים להיות רגישים למזונות שונים.

    חנות חיות בצפון

    אחרי שהילדים הפצירו בכם ללא הרף החלטתם לאמץ גור כלבים? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים היום חנות חיות בחיפה קרית אליעזר. זה לא משנה אם מדובר על גור כלבים או שאולי בחרתם לאמץ כלב בוגר יותר, כי בכל מקרה רצוי שתפנו עוד היום אל חנות נהדרת כמו "ציפורים בראש". החנות קיימת כבר משנת 2004, כך שאם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שכל מי שייתן לכם שירות כאן יעשה זאת תוך ניסיון גדול ומקצועיות חסרת פשרות.

    חנות חיות קרית אליעזר

    כול להיות שתזדקקו בין היתר לייעוץ מקצועי לגבי בחירת האוכל שאתם קונים לחיית המחמד שלכם. זו עוד סיבה נהדרת שבגללה "ציפורים בראש" זו הבחירה הנכונה, כי כאן תמיד יענו לכם בסבלנות ויתנו לכם מידע מקצועי ואמין. אחרי כל כך הרבה שנים של ניסיון בתחום הזה אתם יכולים להיות בטוחים שכאן אתם בידיים טובות, כי אין ספק שכאן תוכלו לקנות לכלב שלכם רק מוצרים איכותיים. להזמנות חייגו עוד היום למספר: 04-8650342 והצטרפו לחוג הלקוחות המרוצים של החנות.

    חנות חיות בחיפה והסביבה

    מציאתה של חנות חיות חיפה אינה חייבת להיות משימה מפרכת בשעה שאתם יכולים לפנות אל "ציפורים בראש" וליהנות מהשירות, האביזרים והמוצרים לכלב ולחתול ברמה הגבוהה ביותר. צוות החנות ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק את היחס האישי והשירות המקצועי והאדיב ביותר. זאת לצד הייעוץ המקצועי אשר יוכל להקנות לכם כלים יעילים יותר לשם התנהלות קלה ונוחה יותר עם חברכם הקטן והפרוותי.

    חנות בעלי חיים חיפה – שירות איכותי ללא פשרות

    שירותי המקצועיים של חנות "ציפורים בראש" עומדים לרשותכם בכל עת. זאת על מנת לספק בעבורכם את המענה המקצועי והיעיל ביותר לכל צורך שיתעורר, שלכם או של בעל החיים שלכם. החנות פעילה מזה כ – 15 שנה, ולכל אורך תקופה זו העניקה את שירותי האיכותיים לאינספור לקוחות מרוצים. זאת הן בבחינת הציוד, מזון ואביזרים לבעלי החיים והן במספרה המקצועית אשר יכולה להציע גם לכם את שירותיה. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם החנות וצוות העובדים המנוסים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המדויק ביותר בעבור כל שאלה שעשויה להתעורר בנושא.

    מה כוללים שירותיה של חנות חיות חיפה?

    אי אפשר שלא להבחין בעובדה כי יותר ויותר אנשים מתחילים לעשות את הבחירה ולאמץ בעל חיים מתוק לחייהם. לאור המצב החדש אנו יכולים לראות כי צצות חנויות חיות בכל פינה ברחבי הארץ. אך על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה של חנות חיות חיפה המתאימה ביותר בעבורכם, חשוב מאוד לוודא כי המקום אכן יכול להציע לכם את כלל השירותים המבוקשים על ידכם. חנות חיות מקצועית ומנוסה תוכל להציע לכם את השירותים הבאים:

    • מזון יבש ורטוב לבעלי החיים.
    • אביזרים וציוד לכלבים וחתולים.
    • מגוון חומרי הדברה.
    • מבחר תכשירי טיפוח, תוספי מזון, חטיפים, ויטמינים לכלבים וחתולים.
    • שירותי מספרה – תספורת ורחצה מקצועית לכלבים וחתולים.
    • יחס אישי וייעוץ מקצועי מתוך ניסיון רב .
    • משלוחים עד לבית הלקוח כך שלא תאלצו לסחוב שקי אוכל כבדים בכוחות עצמכם.

    מספרה וטיפוח לחיות מחמד

    חנות המציעה מזון וציוד לבעלי חיים, בדגש על כלבים וחתולים, אצלנו, תוכלו לרכוש את כל הפריטים עבור חיית המחמד שלכם, דוגמת מזון יבש, חטיפים, כלובים, משחקים, נדנדות, קולרים, רצועות, כלי אוכל ומים, מוצרי טיפוח, ארגזי צרכים, חומרי הדברה ועוד. אנחנו מספקים אך ורק תוצרת איכותית ומתחייבים לעשות זאת תמורת מחיר השווה לכל כיס. יתרון משמעותי נוסף הוא שירות המשלוחים שאנחנו מבצעים עד לבית הלקוח, שמקל עליו ועל חיית המחמד שלו גם יחד.

    הזמן תור למספרה
    תספורת מקצועית
    ייבוש שיער מקצועי
    יופי וטיפוח

    מוצרים במבצע

    לכל המוצרים

    מיסטיק מזון יבש גורמה לחתול בוגר 15 ק"ג

      מיסטיק מזון יבש לחתולים בוגרים , מתכון עשיר ברכיבים איכותיים ממקורות טבעיים בלבד. מכיל בשר ודגים איכותיים. מכיל אורז חום מלא, פירות וירקות עשירים בויטמינים ונוגדי...

    290.00

    מיסטיק מזון יבש לחתול מסורס עם סלמון 15 ק"ג

      מיסטיק מזון יבש לחתולים מסורסים, מתכון עשיר ברכיבים איכותיים ממקורות טבעיים בלבד. מכיל בשר ודגים איכותיים. מכיל אורז חום מלא, פירות וירקות עשירים בויטמינים ונוגדי חימצון...

    300.00

    מיסטיק מזון יבש לגורי חתולים 15 ק"ג

      מיסטיק מזון יבש לגורים , מתכון עשיר ברכיבים איכותיים ממקורות טבעיים בלבד. מכיל בשר ודגים איכותיים. מכיל אורז חום מלא, פירות וירקות עשירים בויטמינים ונוגדי חימצון...

    290.00

    מעוניינים לשמח את חיות המחמד שלכם?

    מי שמתעניין בנושא של חנות לחיות מחמד בחיפה, ימצא לא מעט אפשרויות. אולם, חשוב לציין כי לא כל החנויות אחידות ברמתן. יש כאלו עם מבחר דל של מזונות ומוצרים ויש כאלו עם מבחר גדול וצוות מקצועי היודע לייעץ לכל לקוח בהתאמה אישית. ציפורים בראש היא אחת מחנויות חיות המחמד המובילות בחיפה ולכן אם אתם זקוקים לחנות מקצועית, מוכרת ואמינה, זהו המקום האידיאלי עבורכם. מעבר למגוון מזונות לכלבים וחתולים, תמצאו במקום גם מספרת כלבים מקצועית לתספורות עבור כל סוגי הכלבים, באווירה רגועה ונעימה.

    עבור לחנות

    מאמרים

    לכל המאמרים
    תספורת לכלב

    ספר כלבים בחיפה תפקידו של ספר כלבים בחיפה הינו משמעותי ויכול בהחלט להיות זה שישמור על מצבו הבריאותי התקין של הכלב ויאפשר לו ליהנות גם מימי הקיץ החמימים מבלי לסבול מעומסי החום הכבדים....

    המשך קריאה
    סוגי מזון לכלבים וחתולים

    גידול חיות באופן כללי וכלבים וחתולים בפרט היא איננה משימה פשוטה, אך מספקת למדי. טיפול בחיות אלה דורש הכנת מקום ראוי לשינה, דאגה לעשיית צרכים (בין אם מדובר בארגז חול או יציאה...

    המשך קריאה
    מספרה לחתולים בחיפה

    "ציפורים בראש" מציעים לכם את הטיפול המקצועי והאמין ביותר לחתול שלכם. תוכלו לבקר בחנות או ליהנות משירותי מספרה לחתולים בחיפה. כך או כך, אין ספק כי תוכלו למצוא כאן את המענה המדויק...

    המשך קריאה

    חנויות בעלי חיים חיפה – למה כדאי לקנות בהן?

    אם אתם מתגוררים באזור חיפה, אין שום צורך לחפש חנויות בעלי חיים בערים אחרות בארץ ואפילו לא בקריות. חנויות בעלי חיים בחיפה יוכלו להציע לכם כל מה שאתם צריכים עבור חיות המחמד. חשוב לבחור חנות מקצועית ונקיה, שמאחסנת את האוכל והציוד לבעלי החיים בתנאים אופטימליים. כדאי לבחור בחנות שמציעה מבחר גדול של מזונות, כדי שתוכלו לבחור את המתאים ביותר. עוד משהו שחשוב לוודא הוא כי לצוות המקצועי במקום יש ידע רלוונטי נרחב והם יכולים להמליץ לכם אודות המזונות והמוצרים הטובים ביותר עבור בעלי החיים שלכם. אם אתם מגדלים יותר מחיית מחמד אחת, אתם יכולים למצוא בחנות חיות את המזון והציוד לכמה בעלי חיים: חתולים, כלבים, מכרסמים, ציפורים ואפילו זוחלים.בנוסף, הרבה מחנויות החיות מציעות שירות משלים של מספרה לבעלי חיים ובעיקר כלבים. כך אתם יכולים לשוטט בחנות ולקנות אוכל לכלב, בזמן שהוא נהנה ממקלחת נעימה ותספורת נאה. אם אתם קצרים בזמן או שפשוט לא מסוגלים לסחוב את שק האוכל הכבד של הכלב בעצמכם, אתם יכולים להשתמש בשירות של הזמנות דרך הטלפון, שחוסכת לכם זמן, כסף ומאמץ.

    חנות חיות בקרית אליעזר סוגרת לכם את כל הפינות

    חנות חיות איכותית באזור קריית אליעזר יכולה לעזור לכם להצטייד בכל מה שאתם צריכים עבור חיות המחמד: מזון לכלבים, חתולים, מכרסמים, דגים וציפורים. בחנות תמצאו מבחר מגוון של מזונות, המותאמים לחיות מחמד בגילים שונים (גורים, בוגרים וסניור) וכן לבעלי חיים הזקוקים לתזונה מותאמת אישית עקב בעיות רפואיות, השמנת יתר ועוד. חומרים וקולרים נגד קרציות ופרעושים. חנות חיות בקרית אליעזר תציע לכם מבחר פתרונות לטיפול בפרעושים וקרציות, המורידים את איכות החיים של חיית המחמד ושל כל המשפחה. קולרים ורתמות לכלבים, חתולים וחמוסים. אין דבר יותר מהנה מלטייל בחוץ עם חיית המחמד האהובה שלכם. המבחר של הקולרים, בעיקר לכלבים, יאפשר לכם למצוא את הקולר המתאים ביותר עבורכם ועבור הכלב מבחינת נוחות, חוזק, עמידות וכדומה. צעצועים. אין בעל חיים שלא אוהב להשתעשע עם צעצועים. עצמות לכלבים, עכברי צעצוע לחתולים, כדורים קטנים, חבלים ועוד – את כל אלו תמצאו בחנות. מוצרים משלימים כגון סבון לרחצת כלבים, מברשות, תחליף חלב לגורי חתולים, כלובים לאוגרים ועוד.

    חנות לחיות מחמד בחיפה – יתרונות

    עבור תושבי חיפה והסביבה, מדובר בפתרון זמין ונוח. חנות לחיות מחמד קרובה לבית, מאפשרת להצטייד במזון ובכל הציוד שצריך עבור בעלי החיים. החנויות מציעות מבחר גדול של מזונות לבעלי חיים, מהם אתם יכולים לבחור את המותג שגם מתאים לצרכי חיית המחמד וגם עומד בתקציב שלכם. חנות לחיות מחמד בחיפה כוללת גם צוות מקצועי אדיב, שישמח לייעץ לכם עם כל שאלה או התלבטות הקשורה לבעל החיים: איזה מזון הוא הטוב ביותר, איזה קולר כדאי לקנות, איזה חומר נגד פרעושים נחשב הכי יעיל וכדומה. המבחר המסחרר של מותגים ומוצרים מכל סוג עלול לבלבל ולכן טוב שיש מישהו בעל יעד וניסיון שיעשה סדר בדברים. חלק מהחנויות מציעות גם שירות משלוחים, החוסך לכם זמן וטרחה. במקום להגיע לחנות ולסחוב שק אוכל כבד עד האוטו, אתם יכולים להזמין משלוח של מזון וציוד שיגיע עד פתח הבית שלכם.

    חנות בעלי חיים חיפה – לקנות אוכל לחיות חיפה וליהנות ממשלוח מהיר

    אתם רוצים לפנק את הכלב שלכם עם אוכל נהדר אבל אין לכם זמן להתעסק בזה? אתם גרים בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית ולא יודעים איך תוכלו לסחוב את שק האוכל עד למעלה? אם כך, כדאי לדעת שזו עוד סיבה נהדרת שבגלל מזון לכלב ולחתול קונים היום רק בחנות כמו "ציפורים בראש". החנות מציעה לא רק שירות אדיב ומקצועי ולא רק סחורה איכותית, אלא גם שירותי משלוחים עד לפתח ביתו של הלקוח. כמו כן, כשתרצו לרחוץ את הכלב גם אז זו תהיה הכתובת הנכונה עבורכם כי בחנות הזאת יש גם מספרה ומקום לרחצת חיות המחמד. זקוקים למידע נוסף? רוצים להזמין מזון לכלב? התקשרו עוד היום למספר: 04-8650342.

    חנות חיות מחמד בחיפה שדואגת לכם

    לאמץ גור כלבים זה צעד משמעותי בחיים ולכן ברור מדוע אתם כבר עכשיו מחפשים חנות חיות מחמד בחיפה. אומנם בהחלט יכול להיות שגם אתם, כמו לא מעט בעלי כלבים אחרים, תמצאו את עצמכם מפנקים את הכלב עם מזון אחר מידי פעם, אך את המזון הקבוע שהוא יוכל כדאי לקנות בחנות חיות כמו "ציפורים בראש". החנות קיימת בחיפה כבר משנת 2004 ולכן תוכלו להיות בטוחים שכל העובדים שתפגשו כאן מגיעים עם ניסיון רב שנים וידע נרחב בתחום הזה.

    חנות חיות מחמד בצפון

    אם בעבר כל אדם שרצה לקנות מוצרים, אביזרים או מזון לחיית המחמד שלו היה צריך לצאת מהבית ולהשקיע בכך זמן יקר, הרי שהיום זה לא כך. למעשה, עוד סיבה שבגללה כל כך הרבה לקוחות בוחרים בחנות כמו "ציפורים בראש" זו הייחודיות של שירותי המשלוחים. זה אומר שבין אם אתם רוצים לקנות שק גדול של 12 ק"ג אוכל לכלב ובין אם תרצו לקנות שק קטן יותר – ניתן יהיה לשלוח הכול לכל כתובת שתרצו. להזמנות התקשרו עוד היום למספר: 04-8650342 כי לגור הכלבים שלכם מגיע לחיות בצורה נכונה תוך צריכת מזון איכותי ומשחקים מתאימים.

    חנות חיות מחמד בחיפה והסביבה

    באמת חשבתם שגם בעידן המודרני חנות חיות מחמד בחיפה זה מקום שאפשר לקנות בו רק אוכל לכלב או לחתול? אם כך, כדאי שתדעו שזו טעות. למעשה, כשאתם מחפשים את החנות שבה תרצו להפוך להיות לקוחות קבועים, רצוי יהיה לברר מראש מה עוד אפשר לקנות במקום, מעבר למזון. בדרך כלל חנות מובילה לחיות מחמד תמכור לכם גם את כל המוצרים הנלווים, כמו לדוגמא:

    • חגורות, קולרים ואביזרים נוספים
    • חטיפים מגוונים
    • משחקים שונים שכלבים אוהבים
    • חומרים להדברה כנגד פרעושים וקרציות

    יש בימינו מגוון אדיר של מוצרים, כדורים, משחקים ועוד, אז למה לחסוך מהכלב האהוב שלכם את כל הטוב ביותר? בנוסף, כדאי לדעת שאם אתם יכולים לפנות אל חנות לחיות מחמד שבה תוכלו גם לספר את הכלב בכל שנה, זה כדאי. תספורת לכלב, ובמיוחד בקיץ הישראלי, זו בחירה נהדרת שתגרום לו להרגיש הרבה יותר רענן כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

    חנות חיות מחמד בחיפה

    ציפורים בראש הינה חנות חיות מחמד בחיפה אשר מעניקה בין היתר גם שירותי מספרה לכלבים ולחתולים. בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי מזון וחטיפים לבעלי החיים, לרבות חטיפים, וויטמינים ותוספי מזון, זאת לצד ציוד, אביזרים וצעצועים לכלבים ולחתולים גם יחד. ציפורים בראש שמה לה לדגש את המחויבות לבעלי החיים ולרווחתם ועל כן עושה את כל האפשרי על מנת שתוכל להעניק את השירות הטוב ביותר בתחום ולדאוג לרווחתו של כל כלב או חתול.

    צוות אמין, מקצועי ואיכותי לשירותכם

    חנות ציפורים בראש החיפאית שמה לה לדגש את שביעות רצונם של לקוחותיה ועל כן מקפידה על הענקת השירות הטוב ביותר בתחומה. זאת היא עושה על ידי אספקה של אוכל איכותי לכלבים וחתולים, מתן ייעוץ בשעה שאתם זקוקים לו וכמובן הענקת הרחצה והתספורת המחמיאה ביותר אשר תפתור את בעל החיים שלכם מעומסי החום הכבדים ואתכם מהרי פרווה שמצטברים בכל פינה בבית. צרו קשר כבר היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המקצועי ביותר בעבור כל שאלה שעשויה להתעורר.

    חנות חיות מחמד בחיפה – כל מה שבעל החיים שלכם זקוק לו

    בתור אנשים אשר חולקים את חייהם עם כלב או חתול, אתם בוודאי מעוניינים להעניק לו את הטיפול והטיפוח הטוב ביותר בנמצא. הדבר יכלול טיולים ארוכים לכלב, שירותים נוחים לחתול, ביקורים אצל הווטרינר וכמובן בחירתה של חנות חיות מחמד בחיפה אשר תוכל להעניק לכם את כלל המוצרים והשירותים הנוספים להם אתם זקוקים. חנות מקצועית ומנוסה תהיה זו אשר תוכל לספק בעבורכם את כל מה שבעל החיים שלכם זקוק לו, זאת לרבות:

    • מזון משובח לבעלי החיים.
    • ציוד ואביזרים לכלבים וחתולים.
    • חומרי הדברה שונים.
    • תכשירי טיפוח.
    • תוספי מזון וויטמינים.
    • חטיפים טעימים במיוחד.

    מעבר לשירותים הרגילים של חנויות החיות, קיימים מקומות אשר מעניקים שירותים נלווים ייחודיים באופן מקצועי. זאת לרבות תספורת ורחצה מקצועיים לכלבים וחתולים גם יחד.

    חנות חיות חיפה

    חיות מחמד הן אושר גדול. הרי מי מאיתנו לא אוהב את גושי הפרווה השמחים שמקבלים את פנינו בסוף יום עבודה או לימודים? ומהו אושר אם לא להתעורר בבוקר לצד האח הפרוותי שלנו שהוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה? תושבי חיפה והסביבה המבקשים לאמץ חבר חדש למשפחה, יעשו זאת בעזרתה של חנות חיות בחיפה המציעה גם שירותים נלווים, נוסף על בעלי החיים שמחכים שתאמצו אותם!

    ציפורים בראש – כי מגיע להם הטוב ביותר

    כל משפחה חייבת לבחור בחיית המחמד המתאימה ביותר לאופי והתנהלותה בחיי היומיום. אם תבחרו לצרף כלב למשפחה, כשאין לכם זמן לתת לו את תשומת הלב הדרושה (טיול 3 פעמים ביום, למשל) הכלב רק ייפגע. עליכם לבחון ראשית את אורך החיים שלכם ולהבין איזה בעל חיים יתאים לכם על מנת שיוכל לקבל מכם את היחס הטוב ביותר. ציפורים בראש הינה חנות לבעלי חיים הפועלת במקצועיות עוד משנת 2004, מזמינים אתכם להגיע אלינו לייעוץ על מנת להתאים לכם את בעל החיים שיהווה התוספת הנפלאה ביותר עבורכם. בואו להוסיף חבר חדש למשפחה שלכם! רק בציפורים בראש.

    חנות בעלי חיים חיפה

    בין אם כבר אימצתם את החבר החדש שלכם או שרק הבוקר החלטתם שהגיע הזמן להוסיף קצת חיים לבית, ודאי שתרצו לספק לבן המשפחה החדש את המוצרים הטובים ביתר, בחנות חיות בחיפה המקצועית ביותר. אנו בחנות ציפורים בראש מציעים לכם לא רק חברים חדשים, אלא גם מוצרים ושירותים נלווים שיבטיחו שיישאר בריא, שבע ומרוצה לאורך זמן.

    • רחיצת חתולים וכלבים.
    • מספרת חתולים וכלבים.
    • מזון לבעלי חיים.
    • ציוד ואביזרים לחתולים וכלבים.
    • תכשירי טיפוח, תוספי מזון, חטיפים ו-וויטמינים.
    • משלוחים עד בית הלקוח.
    • ייעוץ מקצועי.

    שיתופי פעולה עם ציפורים בראש

     אתם מוזמנים לחנות המובילה בחיפה למזון לכלבים וחתולים

    מבין חנויות מזון לכלבים וחתולים בחיפה, ציפורים בראש בולטת במיוחד. החנות מאפשרת לכם לתפוס 2 ציפורים במכה – תמצאו בה גם מספרת כלבים וחתולים מקצועית וגם מבחר מזונות לכלבים וחתולים, מהמותגים המובילים בתחום. צוות החנות ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לגבי בחירת המזון והתאמתו לכלב/חתול, כך שתדעו שאתם מעניקים לחבר הכי טוב שלכם את המזון הכי טוב עבורו. אם אתם מתגוררים בחיפה או בסביבה אתם לא צריכים לחפש רחוק, משום שיש לכם את אחת מהחנויות האיכותיות ביותר בארץ, קרוב לבית.

    עבור לחנות

    מוצרים נבחרים

    לכל המוצרים

    גוסבי לייף מזון לכלבים עם עוף וכבש 3 ק"ג

    חברת גוסבי פיתחה פורמולה ייחודית לכלבים בוגרים המשלבת כלבים בעלי תצרוכת קלורית ופעילות נמוכה. הפרומולה עשירה בשר עוף כרכיב ראשון בעל נעכלות גבוהה במיוחד (90%)....

    100.00

    אקסלוסיב גוסבי עוף ודגי ים לכלבים בוגרים מגזע קטן 2 ק"ג

    מזון אולטרה פרימיום איכותי, לכלבים מגזעים קטנים מגיל שנה ומעלה. חב' גוסבי פיתחה נוסחה מושלמת המספקת מענה לכל הכלבים הרגישים לחלבון צמחי שמקורו בדגנים. המזון מתאפיין ברכיביו...

    109.00

    אקסלוסיב גוסבי לגורי כלבים עוף ודגי ים לגזע קטן 2 ק"ג

    מזון אולטרה פרימיום איכותי, לגורי כלבים מגזעים קטנים עד גיל שנה. חב' גוסבי פיתחה נוסחה מושלמת המספקת מענה לכל הכלבים הרגישים לחלבון צמחי שמקורו בדגנים. המזון מתאפיין...

    109.00

    כל מה שרציתם לדעת עבור חיית המחמד שלכם ולא העזתם לשאול

    אתם שואלים - אנחנו עונים

    גרומינג לבעלי החיים הינו הכרחי בשעה שאנו מעוניינים להעניק לכלב או לחתול שלנו את הטיפול והטיפוח הטוב ביותר. לשם כך, ניתן יהיה לפנות אל "ציפורים בראש" וליהנות מן השירות המקצועי והאדיב ביותר בתחום.

    ציפורים בראש ישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת ולספק את הייעוץ והעזרה המקצועית בכל הנוגע לטיפוח וטיפול בבעלי החיים הביתיים. זאת לצד העובדה כי בחנות ניתן יהיה לרכוש את המזון המזין והבריא ביותר, חטיפים טעימים, מוצרי טיפוח וציוד ואביזרים נוספים לכלב ולחתול.

    ציפורים בראש הינה חנות חיות מחמד בחיפה אשר מעניקה בין היתר גם שירותי מספרה לכלבים ולחתולים. בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי מזון וחטיפים לבעלי החיים, לרבות חטיפים, וויטמינים ותוספי מזון, זאת לצד ציוד, אביזרים וצעצועים לכלבים ולחתולים גם יחד. ציפורים בראש שמה לה לדגש את המחויבות לבעלי החיים ולרווחתם ועל כן עושה את כל האפשרי על מנת שתוכל להעניק את השירות הטוב ביותר בתחום ולדאוג לרווחתו של כל כלב או חתול.

    שירותי המקצועיים של חנות "ציפורים בראש" עומדים לרשותכם בכל עת. זאת על מנת לספק בעבורכם את המענה המקצועי והיעיל ביותר לכל צורך שיתעורר, שלכם או של בעל החיים שלכם. החנות פעילה מזה כ – 15 שנה, ולכל אורך תקופה זו העניקה את שירותי האיכותיים לאינספור לקוחות מרוצים. זאת הן בבחינת הציוד, מזון ואביזרים לבעלי החיים והן במספרה המקצועית אשר יכולה להציע גם לכם את שירותיה. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם החנות וצוות העובדים המנוסים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המדויק ביותר בעבור כל שאלה שעשויה להתעורר בנושא.

    בשעה שאתם מחפשים אחר חנות חיות בחיפה, בוודאי שמתם לב כי חנויות אלה נבדלות זו מזה במספר גורמים. מעניין לגלות כי התחומים הללו הם אלו אשר יסייעו לכם לאתר בהצלחה חנות חיות מקצועית ומנוסה.

    • ניסיון – משך הזמן בו החנות פתוחה ופעילה הינו משמעותי. שכן הוא מצביע על היכולת של העסק לספק את המענה היעיל ביותר בעבור לקוחותיו ולשרד גם בעולם העסקים הקשוח. עסק אשר קיים שנים רבות יהיה זה אשר מעניק את השירותים הטובים ביותר בתחום ומציע את הטיפולים והמוצרים המתקדמים ביותר.
    • מגוון שירותים – חשוב לזכור כי כל חנות יכולה להציע בעבורכם שירותים נוספים מעבר למכירת המזון היבש והמוכר. קיימים מקומות אשר כוללים מספרה מיוחדת לבעלי החיים, כך שזה שירות נוסף ויעיל המראה על מקצועיות המקום.
    • אדיבות ויחס ללקוח – בשורה התחתונה, חנות החיות חייבת לספק שירות נעים ואדיב, זאת מפני שעיקר עבודתם הוא עם אנשים ובעלי חיים. כך נוכל לראות כי החנויות המקצועיות ומנוסות ביותר, מקפידות על הענקת היחס האישי והמכבד ביותר בעבור כל לקוח.

    קנייה בטוחה